Κανονες και ορια ομαδας

Η ταχύτητα κάθε όπλου μετριέται πριν από κάθε παιχνίδι από τους διοργανωτές με ειδικές συσκευές, τους χρονογράφους, με σφαιρίδια των 0.20 γραμμαρίων και με μηδενισμένο το hop-up, θα πρέπει λοιπόν να είναι (τυπικές τιμές fps):

 

Σε παιχνίδια CQB/CQC/Urban (Close Quarter Battle/Close Quarter Combat – Μάχη κοντινής επαφής)

Μέχρι 350fps για όλα τα αεροβόλα ανεξαρτήτως τύπου, μάρκας & είδους.

 

Σε παιχνίδια Woodland (Δασώδους περιοχής)

1) Κατηγορία ASSAULT 

Όριο έως 400 fps

 2) Κατηγορία SNIPER

Όριο έως 550 fps-χειροκίνητης επανόπλισης μόνο

.

 3) Κατηγορία DMR/SPR.

Όριο έως 450 fps-40 ΒΒς ανά γεμιστήρα

-χρησιμοποιείτε η βολή κατά βολή επιλογή μόνο .

– διαθέτει συνολικό μήκος rail άνω των 12inches

– φέρει διόπτρα μόνο

 

4) Κατηγορία MACHINE GUNS

Όριο έως 400 fps

– Επιτρέπονται μόνο αντίγραφα LMG

 

-Χρησιμοποιούνται μονό Mid Cap κ Real Cap γεμιστήρες

 

-Βολή κατά βολή χρησιμοποιείτε υποχρεωτικά μονό στα CQB/CQC/Urban

Ελάχιστες αποστάσεις εμπλοκής

 

Ορίζονται ως οι ελάχιστες αποστάσεις κάτω από τις οποίες δεν μπορεί κανένας παίχτης να εμπλακεί με κάποιον άλλο.

 

α. CQB/CQC (Close Quarter Battle/Close Quarter Combat – Μάχη κοντινής επαφής, δηλαδή μάχες μέσα σε κτίρια): 5 βήματα

β. Woodland (Δασώδους περιοχής): 5 βήματα για όλα τα αεροβόλα έως 350fps

γ. Woodland (Δασώδους περιοχής): 10 βήματα για όλα τα αεροβόλα από 351fps έως 400fps

δ. Woodland (Δασώδους περιοχής): 20 βήματα για όλα τα αεροβόλα από 451fps έως 550fps

Μετά το περάς του παιχνιδιού είμαστε ευγενείς και φιλόξενοι, και προσπαθούμε να γνωριστούμε καλύτερα με νέους παίκτες, ώστε να τους μεταδώσουμε τόσο πνεύμα ευγενούς άμιλλας όσο και γνώση-εμπειρία για την αεροσφαίριση και τους κανόνες της. Ευγενής άμιλλα σημαίνει και ανάλογη συμπεριφορά προς τους συμπαίκτες μας εντός και εκτός παιχνιδιού ή πεδίου. Εντός παιχνιδιού είμαστε πρώτα απ’όλα τίμιοι παίκτες, και έπειτα ψύχραιμοι και υπομονετικοί. Λειτουργούμε απέναντι στους άλλους όπως θα θέλαμε και αυτοί να λειτουργήσουν προς εμάς.

Όλα τα προβλήματα που προκύπτουν κατά την διάρκεια ενός παιχνιδιού πρέπει να επιλυθούν με ήρεμη συζήτηση μετά την λήξη του παιχνιδιού και οχι κατα την διάρκεια του.